Leírás: A vámpírcsaládok féltve őrzött titka, egy különleges ékszer amely képes megóvni a viselőjét a nap káros hatásaitól, annak varázserejéért cserébe. Játéktechnikai szempontból ez úgy nyilvánul meg, hogy az aktív amalgámnyakék felhasználhatatlanná tesz egy Varázserőpontot, effektíve eggyel csökkentve a használható Mágiák számát. Amennyiben a vámpír inaktiválja a nyakéket, a Varázserőpont újra használhatóvá válik, ám a napfény elleni védelem megszakad. A nyakék aktiválása és inaktiválása egy Egyszerű pecsét alapú mágia, mely egy kört vesz igénybe. Használatához nem kell fizikailag érintkeznie a vámpír testével, elég, ha teste bármely pontján viseli (nyakba akasztva, csuklóra tekerve, stb.) Nem számít bele a Kiegészítők limitjébe.
Név: Nox Eterna/Sol Invictus
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy különös, felemás medallion, egyesek szerint megvadult vámpírok elhagyott amalgámjából és nefilim népek aranyából újrakovácsolva. Az egyik oldala ezüst, közepén egy éjfélkék gyönggyel és körülötte egy latin karcolattal ('NOX ETERNA'), a másik oldala arany, közepén egy apró vörös rubinttal és egy másik igével ('SOL INVICTUS'). Ezüst felét használva küldetésenként egyszer egy megbeszélés erejéig egy 100 négyzetmérföldes területen éjszakára cseréli a nappalt, elnyomva a nap természetes fényét. Arany felét használva épp az ellentéte történik, egy 100 négyzetmérföldes területen a déli nap ragyogását rajzolja az égre egy egyeztetésig, fénylővé változtatva az éjszakát. Zárt térben is használható, azonban olyan helyen amelyre a nap fénye alapvetően nincs hatással a medallion sem ér el semmit. Egy küldetés alatt csak a nyakék egyik oldala használható.
Küldetések:
- Déli frakcióküldetés: Reunio - 300 TP, 3000 váltó
- Temple of Nightmares - 300 TP, 3000 váltó
- Sunset at Nordenmouth - 400 TP, 4000 váltó
Azonnali játékok:
- Azrael University - 150 TP
- Azrael Dorm Life - 150 TP
- Küldetés:... -150 TP
- Báránybőrbe bújt farkas - 1500 váltó
- Csillagtalan éjszaka - 200 TP, 2000 váltó
- Die Feuer sind entfach - 150 TP
Magánjátékok:
- Az orvos és a vadász (Dieter & Pruinos) - 300 TP
I. fejezet
II. fejezet
III. fejezet
- Az élet ára (Dieter & Hans) - 100 TP
I. fejezet
- Útszéli vámpírok (Dieter & Cedrick) - 100 TP
I. fejezet
- Egy fattyú és egy úrnő balladája (Dieter & Laetitia) - 200 TP
I. fejezet
II. fejezet
- Mennyek világossága, éjszaka sötétsége (Dieter & Naela) - 100 TP
I. fejezet
Élmények:
Hic locus est ubi mors gaudet- 100 TP, 1000 váltó
Haereditas - 100 TP, 2000 váltó
Képességek:- Személyes passzív: Fattyúnak lenni kifizetődő
Leírás: Dieter Nachtraben öröksége és fattyú létéből fakaó nehézségei képessé tették, hogy olyan módszerekkel tegye könnyebbé a saját életét és mágiatanulását is, amit főági nemesek túl lealacsonyítónak találnának. Így minden Nachtraben skillt 20% kedvezménnyel vehet meg.~:O:~
Kaszt képességek:
Név: Éjláng
Típus: Bűbáj (1/kör)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Egyszerű
Leírás: A vámpír fajtájának sokrétűen használt éjlángjából alkot egy gömbszerű lövedéket, amely közepes égési sérüléseket okoz.
Név: Árnyak védelme
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Egyszerű
Leírás: A vámpír egy átlagos egykezes pajzzsal megegyező méretű , éjfekete védelmet idéz, mely képesa következő egykezes fegyvertől származó fizikai vagy maximum II. erősségű mágikus támadást megállítani.
Név: Árnyak rejteke
Típus: Mágia
Erősség: IIb.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Könyvet igényel
Leírás: Egy rövid időre képes az árnyékok segítségével láthatatlanná válni, direkt fényben azonban halvány alakban megjelenik. Három körig tart.
Név: Futótűz
Típus: Mágia
Erősség: III.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Könyvet igénylő
Leírás: Az éjláng folyékony szubsztanciáját idézi egy szint*1 méter átmérőjű területre, ami nagyon sok célpontot képes hatékonyan sebezni, de akár tovább is terjedhet.
Név: Árnyalak
Típus: Mágia
Erősség: IV.
Ár: 5500 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Könyvet igénylő
Leírás: A vámpír egyesül a sötétség elemével, puszta árnyéknak tűnő alakot véve fel két kör erejéig. Ebben a formában fizikailag érinthetetlen, valamint képes a testét éjlánggá alakítva puszta érintésével kigyújtani az ellenségeit.~:O:~
Pályázott képességek:
Név: Árnyvarrat
Típus Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: I (Nachtraben ág - Umbromancia)
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: Dieter egy ujjából egy három méter hosszú, szurokszerű fonál csap ki egy meghatározott célpont felé. A fonál vége görbe horogban végződik így könnyen akad bele bőrbe és húsba, páncélok ellen azonban hatástalan. A fonál acéldrót erősségű, így elszakítása jelentős fizikai erőt vagy valamilyen fegyvert igényel, esetekben használható kezdetleges, gyenge ostorként is. A fonál Dieter egy intésére visszaugrik, így kellő ügyességgel maximum 1 kilogram tömegű rögzítetlen tárgyakat képes vele magához húzni mágikusan, a fonalat megragadva pedig a saját és célpontja fizikai erejének függvényében képes lehet azt kibillenteni vagy megzavarni.
Név: Éjvarrat
Típus Passzív
Erősség: III. (Nachtraben ág - Umbromancia)
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: Dieter ezentúl öt ujjából párhuzamosan képes megidézni az árnyvarratot, amely így több (egymáshoz képest maximum két méterre) álló célpontra is használható, egy célponton pedig a fonalak számával megegyezőszeres hatást érnek el.
Név: Távolító varrat
Típus Bűbáj (1/4 kör)
Erősség: II. (Nachtraben ág - Umbromancia)
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: Dieter árnyakból az árnyvarrathoz hasonló fonalakat alkot egy látható fizikai tárgy körül, körbehurkolva azt. Az ehhez szükséges fonalak egy másodperc alatt manifesztálódnak a céltárgy körül látszólag a semmiből, a hurok mérete pedig maximálisan akkora, mint egy ember alkarjának keresztmetszete. A fonalak mindösszesen egy másodpercig maradnak meg, azonban Dieter parancsára képesek egy adott irányba elrántani a körülhurkolt tárgyat. Amennyiben Dieter saját magát célozza meg a képességgel a fonalak nem tűnnek el, csak ha a vámpír megszakítja a képességet, valamint újrahasználási idejük 1/körre módosul. A fonalak elég erősek, hogy megtartsák a vámpír súlyát.
Név: Pókhálóvarrat
Típus: Mágia
Erősség: III. (Nachtraben ág - Umbromancia)
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: Dieter egyszerre négy, távolító varrathoz hasonló fonálhurokkal célozza meg egy ellenfelét (vagy szövetségesét), amik rátekerednek annak lábszárára és alkarjára, a legközelebbi szilárd felület felé rántva (ha nincs függőleges felület, úgy a föld felé térdelő pozícióba. A varratok erősebbek az alapképességnél, így képesek megtartani egy legfeljebb közepesen pánzélozott ember súlyát, illetve jelentős fizikai erővel is két kör kitörni belőlük.
Név: Dárdavarrat
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: II. (Nachtraben ág - Umbromancia)
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: Dieter egy kör alatt a válla fölött folyamatosan egymásba csavarodó árnyvarrat szálakat idéz meg, amelyek a kör végére egy harminc centi hosszú, három centi átmérőjű karót alakítanak ki. A következő körben a karót nagy sebességgel ellenfele felé lövi, amely találat esetén közepes fizikai sérülést okoz és a legfeljebb közepes páncélokat átviszi.
Név: Éjláng varrat
Típus Mágia
Erősség: III. (Nachtraben ág - Umbromancia)
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Bonyolult pecsét
Leírás: Dieter éjlángokkal borítja be valamennyi aktív árnyvarratát 3 kör idejére, mielőtt a tűz felemésztené a fonalakat.
Név: Árnyholló
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: II. (Nachtraben ág - Umbromancia)
Ár: 2500 váltó
Leírás: Dieter árnyakból egy holló alakú mágikus lövedéket alkot, amely egy megadott célpont felé repül és nekicsapódik. A holló képes korrigálni a saját röppályáját a vámpír utasítására, így megkerülhet pajzsokat vagy barikádokat, noha effektív felhasználásához Dieternek látnia kell a célpontot. A holló támadása közepes szúrt sérülést okoz a csőre miatt, illetve egy átlag ember ütőerejével megtaszítja a célpontot. A varázslat csupán az alakját viseli az állatnak, sem az intelligenciáját sem más élő tulajdonságát és becsapódás után eltűnik.
Név: Éjholló
Típus: Bűbáj
Erősség: II. (Nachtraben ág - Umbromancia)
Ár: 2500 váltó
Leírás: Dieter a következő árnyhollót éjlánggá alakítja, így becsapódásakor közepes égési sérülést okoz, valamint lángra gyújthat arra alkalmas felületeket. Egymás után nem idézhető két éjholló, azonban a Hollóseregre is hatással van.~:O:~
Kasztfüggetlen képességek:
Név: Éjszakai látás
Ár: 1500 váltó (Vámpírok és Sötételfek kezdéskor megkapják)
Szószám a tanulásról: 1500 szó
Leírás: Az éjszaka sok veszélyt és csapdát cipel magával, nem egy kalandor lelte már halálát a nem látott ragadozó által, mely a sötét lombok közül vetette magát reá. Emellett persze Veronia csodás hely, s a megfelelő főzetek és növények hosszútávon való fogyasztásának hála a recipiens képessé válhat tisztán látni az éjszakában is, ha nem is nappali pontossággal, de pont annyira, hogy ne érje utol a veszte a kelleténél gyorsabban.
Név: Latin - Okkult Útja
Ár: 1000 váltó, az Egyház tagjai és a Protestánsok kezdéskor megkaphatják.
Tanulás: -
Leírás: Bár senki sem beszéli, nagyon fontos nyelv, hiszen a régi történelemkönyvek és egyházi iratok
ezen a nyelven íródtak. Napjainkban a papok és történészek használják, és a régi hittérítők hurcolták
be Veroniára. A játékos valamely egyház tagjától sajátíthatja el a nyelvet.
Név: Elsősegély
Ár: 1000 váltó (Rotmantelek kezdéskor megkaphatják)
Tanulás: 1000 szó
Leírás: A legtöbb karakter képes bekötni egy sebet, illetve ráköpni egyet, hogy fertőtlenítse kissé...ám a tudomány megáll egy rossz helyen vétett vágás esetében, s mikor mindenfele fröcsköl a vér, sokan hajlamosak csak legyinteni egyet, s halottnak nyilvánítani a delikvenst. Aki viszont jártas az elsősegélyben, képes akár súlyos sebeket is megfelelően ellátni, törött csontokat sínezni, vérzést csillapítani. A képességhez jár egy alap orvosi felszerelés is.
Név: Írni és olvasni tudás
Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
Tanulás: 1000 szó
Leírás: Csak úgy, mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember
képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám
szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja. Az egyháziaknak, varázslóknak, tudásdémonoknak és Neulander-vámpíroknak nem számít bele a képzettségek szint szerinti limitjébe.~:O:~
Faji képességek:
Név: Vérszívás
Szint: 1.
Ár: A vámpírok kezdéskor megtanulják.
Típus: -
Leírás: A vámpírok alapképessége, valamilyen fő artériából lehetséges, és hozzá kell férni, hogy kivitelezhető legyen. Ha sikeres, az ellenfél vérveszteség miatt jelentősen gyengébben fog harcolni, a vámpírnak pedig varázserőt tölt. Egy szívással 1 mágiapontnak megfelelő varázserőt lehet visszanyerni. Ekkor az áldozat szédülni kezd és legalább egy napnyi pihenésre van szüksége. Ha egy napon belül újra kiszívnak belőle egy mágia pontnyi vért, akkor a delikvens elájul, a 3.-nál meghal. A hagyomány azt mondja, hogyha a vámpír abban a pillanatban is szívja az áldozat vérét, amikor annak megáll a szíve, akkor a vámpír vele együtt hal. Még senki sem kockáztatott, hogy igazolja vagy cáfolja ezt a legendát. Csak élőkből kiszívott vér tölt varázserőt, a halott test nem, legyen bármilyen friss.