Név: Adalya Amram Ehud Bat-Ab-At'har Muzaniach (Andromeda)
Titulus: Archon
Faj: Nefilim
Frakció: -
Kaszt: Próféta
Nem: Nő
Kor: 19
Kinézet:
17 éves, magas, vékony gyereklány. Bőre világosbarna, haja fehérszőke, szeme aranysárga. Szárnyai működőképesek, de repülni nem tud velük. Emelkedni, esését tompítani, nem egyebet.
Tógaszerű kendőruhát visel. Fehéret, aranyos szegéllyel. Hátán, vállán átvetve erős, színes szövetből való batyu függ, benne ékszerei, vállvért, al-karvédők. Kezében a próféta nefilimek első fegyvere, Égi Vértje, az egypengéjű lándzsa, melyre saját nevét ruházta át. ‘Adalya‘-nak nevezi, mert 'Yahweh igazságos‘ és az ő Igazsága által sújt le azokra, akik akaratát megkérdőjelezik, akik parancsának ellenállnak.
Jellem:
Nem kellemes az arcába, szemeibe nézni, nehéz beszélni hozzá, mert úgy érzed, sosem szűnik meg elemezni – mintha szüntelen ítélne és elítélne. Pedig egyetlen szava sem erősíti meg ezt a benyomást.
Felnőtt testébe zárt gyermekember, de Isten angyalai közül való, komor szolgája kortalanul. Távolságtartás, önmegtartóztatás, visszafogottság jellemzi. Szigorúnak tűnik. Talán nem szigorú, de nagyon komoly. Kedves az egyik pillanatban és kérlelhetetlennek tűnőn könyörtelen a másikban. Van a fellépésében valami csendes, állandó jelenlét, megingathatatlan bizonyosság, ugyanakkor valamiféle megkapó zavarodottság, ha megkérdőjelezik. Ezt mindenki másképp értékeli. Valaki szerint tudatlan, gyerekes, más naivnak ítéli majd, mások sebezhetőnek fogják látni, megint mások magának a sebnek – varnak, beszáradt, kérges, érzéketlen hegnek a mindenki, saját isteni lelkében nyugvó igazsága iránt.
Adalya Amram Ehud: 5-ös szint, titulusa Archon
Név: Személyes passzív: Qetsef (Harag)
Leírás: Ada jogos dühének rengeteg ellenfél esett már áldozatul, és Elohim is felismerte a fiatal nefilim haragjában rejlő szent elhatározást. Ezért a Seregek Urának áldása miatt ha Ada jogos dühöt érez egy ellenfél ellen, képességei eredeti varázserőköltségük kétharmadát használják csak el.
Név: Tarot
Leírás: Andromeda képes az angyalok szimbólumaival teleírt kártyákból képes tanácsot kérni sorsával kapcsolatban, de ehhez idő kell neki. (A tanácsot egy mesélői közbeavatkozás formájában fogod megkapni majd.)
A Nomád Útja
Azok a karakterek tartoznak ide, akik őrposzt vagy székhely hiányában, vagy ezek ellenére Veronia tájai róják, sosem maradva sokáig egy helyen.
Bónusz: 100 TP Havonta, amennyiben a karakter aktív volt.
Név: Írni és olvasni tudás
Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.
Név: Angol
Leírás: A tündék nyelve az angol, sok aspektusában a Földi óangol nyelvhez hasonlít. Elengedhetetlen azon nem-tünde karakterek számára, akik jobb kapcsolatot szeretnének a Tündékkel és a Sötét Tündékkel ápolni. Az előbbi fajok egy tagja taníthatja meg a játékost a nyelvre.
Név: Természetes szimpátia
( Neulanderek, Próféták, Csábdémonok kezdéskor megkapják )
Leírás: Vannak emberek és más fajúak, akik egyszerűen csak pusztán kiállásuk, műveltségük és természetük miatt sokkal könnyebben építenek kapcsolatokat ki a többiekkel. Minden efféle szociális személy jóval szimpatikusabbnak hat akár NJK, akár JK karakternek, már amennyiben viselkedése azt indokolttá teszi. Emellett könnyebben képes meggyőzni kalandok során különböző mesélő irányította személyeket. Befolyással van az ellenkező nemű karaktereket tekintve is.
Név: Yad HaOhr / A Fény Keze
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó
Leírás: Minimális varázserő befeketetésével a nefilim képes begyógyítani a könnyű, friss sérüléseket akár kézrátétellel is.
Név: Ben HaMidbar / A Puszta Gyermeke
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A nefilimek származásuk miatt kiválóan alkalmazkodtak a forró környezethez és angyali vérük miatt sokkal jobban ellen tudnak állni a tűznek, mint bármelyik más faj. Passzív képesség.
Név: Mesterképzettség: Lándzsa
Ár: 2000 váltó
Leírás: A játékos mesteri szinten képes lesz bármilyen, két méternél hosszabb lándzsával bánni. Az így képzett karakter ügyesebb lesz a támadásban, és természetes könnyedséggel lesz képes az ellenfelek gyengepontjait megtalálni. Az döfései gyorsasága megnő. Az ilyen karakterek használhatják a Fullánk képességet.
Fullánk
Szükséges: Lándzsa
Leírás: A képesség használója egy villámgyors döfést indít, mely olyan erejű, ami bármilyen pajzsot képes átütni, és felnyársal mindent a lándzsa útjában.
Név: Sh'meymiy Shir'yon / Égi Vért
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó, Nefilimek kezdéskor megkapják
Leírás: A Nefilimek képesek a Veroniára vigyázó angyalok erejéből meríteni, és azt fizikai formákba ölteni. Ezzel a képességgel a próféták a saját félangyali valójukat vetítik ki, egy rájuk jellemző fegyvert létrehozva. Bármeddig fenn tudják tartani, és ez az egyetlen, amit a többi formával együtt is képesek használni. (Ez Andromeda esetében egy lándzsa.)
Név: Kabhod / Dicsőség
Szint: 1.
Ár: 500 váltó
Leírás: Andromeda feje körül, ha bármilyen képességet használ, egy aranyszínben ragyogó korona jelenik meg, aminek a látványa gyenge ellenállást biztosít a szövetségeseinek a félelem ellen, valamint inspirálja őket. Nem kerül varázserőbe, a képességek passzív mellékhatása.
Név: Semesh / Nap
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó
Leírás: A próféta a Nap angyalának erejét hívja segítségül, és ez egy koronaként manifesztálódik. A nefilim így képes a kezéből vakító és enyhén égető fénysugarakat manifesztálni. Kevés varázserőt fogyaszt.
Név: Taba'atu HaShamaim / Mennyei Kör
Szint: 2.
Ár: 1500
Leírás: A próféta uralja a Nap sugarait oly módon, hogy képes három teljes erejű sugarat egyszerre ellőni, avagy kilenc egyharmad erősségű, átkozottakat is csak elvakító sugarat.
Név: Kerenu HaShemes / Napszarv
Szint: 4.
Ár: 2500
Leírás: A Mennyei Kör tovább fejlesztése. A próféta kezeit egyesítve, mutatóujjait egymásnak illesztve a tíz külön szikra erejét egyetlen 5 cm átmérőjű sugárba illeszti, amit messzire képes ellőni. Átkozottakon komoly (harmadfokú), nem átkozottakon enyhébb (elsőfokú) égést okoz és szintén vakít.
Név: Yareach / Hold
Szint: 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: A próféta a Hold angyalának erejét idézi meg, ami egy félig materiális farkasként manifesztálódik. A lény a próféta utasításait követi, és nagyjából ereje egy átlagos farkaséval egyezik meg. Fizikai találatok átcsúszhatnak rajta, minthogy csak félig anyagi. Hosszú ideig fenntartva a képesség sok varázserőt is fogyaszthat.
Név: Chodesh / Újhold
Szint: 2500
Ár: 2500
Leírás: Yaerach megvétele szükséges hozzá. A csökkenő Hold időszakában a szemnek láthatatlan farkast idéz meg. Az állat épp csak annyira materializálódik, amennyire szükség van rá. Megidézésekor csak a jelenlétét tudja a próféta, ha őrködni, követni utasítja, a farkas szemei láthatóvá válnak (észrevétele függ a napszaktól és egyéb körülményektől, ill. kockadobásban 1 és 2), ha támad, a támadás pillanatában láthatóvá válik az állkapcsa és a karmos lába (észrevétele 5 másodperccel, mielőtt elérné a célpontját: mint a fentiek, ill. kockadobásban 3).
Név: Telihold ?
Szint: 3.
Ár: 1500
Leírás: Yaerach megvétele szükséges hozzá. Minden harmadik plussz szinttel eggyel több farkas megidézésére képes a növekvő Hold időszakában.
Név: Kokav / Csillag
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A próféta ezúttal a Veronia egének csillagait, különösképp az Esthajnalcsillag angyalát hívja segítségül, amely fényt és reményt hoz a világba. Egy apró fényekből álló palástként jelenik meg, amellyel a próféta képes egy közepesen erős gyógyító mágia használatára. Szintén, felelőtlenül használva rengeteg varázserőbe kerülhet.
Név: Kanaf / Szárnyak
Szint: 4.
Ár: 2500
Leírás: A próféta imára tartja maga elé kezeit, melytől egy erős arany, és fehér fény kezd áradni mögűle. Nem sokkal a fényáradat megjelente után, kezeit tenyérrel az ellenfele felé szétnyitva, majd tágan széttárva, hófehér tollak áradata indul meg mögüle, az ellenfele irányába. Amíg az próféta bírja manával, és a kezét széttárva tartja, addig a megannyi pengeéles toll, mintha orkán erejű szél segítené, csapódik a kiszemelt ellenfélnek, és tartja vissza azt, rákényszerítve arra, hogy kezeivel az arcát védje. A tollak, enyhe vágási sérüléseket tudnak csak okozni, de a fájdalom, amit okoz, és a mennyiségük, képes megtorpantani az ellenfelet. Emellett a tollak miatt, a kiszemelt személy, csak a fényárban úszó prófétát látja, de az is néha eltűnik a toll áradatban.
Név: Melek / Uralkodó
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A próféta az uralkodók védőangyalának erejét idézi meg, ami egy jogarként testesül meg. Ezzel nem csak erős közelharci támadásokat tud kivitelezni, de puszta jelenlétével is inspirálja a jelenlévő szövetségeseit. Közepes mennyiségű varázserőt emészt fel.
Név: Re'iah Muzaniach / Muzania tükre
Szint: 4.
Ár: 2500
Leírás: Muzaniach Tükre egy mennyei pajzs, az angyal Muzania Égi Vértje, amely képes a mágikus támadásokat és mágikus eredetű lövedékek és fegyverek támadását maradéktalanul elnyelni akármilyen erősségű is legyen az. Ugyanannyi manát követel a tükör használójától, mint amennyibe az idézőnek kerül. A tükör olyan látszatra, mintha vízből volna, épp csak a körvonalai és a formája kivehetőek, egykezes körpajzs.
Név: Abszolút Tükör (van valami zsidó neve is, majd átírom otthon)
Szint: 5.
Ár: 3000 váltó
Leírás: Szükséges hozzá Muzania Tükre. A Tükör ezen a szinten képes a lövedéket nem csak elnyelni, hanem vissza is adni a lemásolt formát, azaz ha egy démond dárdát dob rá és ő azt elnyeli a tükörrel, képes lesz a tükörből megidézni a dárdát és saját kezűleg visszadobni, ugyanúgy a mágusok arkán lövedékeit, vagy akármi más nem fizikai támadást. Ugyanannyi manájába kerül, mint a támadónak.
Titulus: Archon
Faj: Nefilim
Frakció: -
Kaszt: Próféta
Nem: Nő
Kor: 19
Kinézet:
17 éves, magas, vékony gyereklány. Bőre világosbarna, haja fehérszőke, szeme aranysárga. Szárnyai működőképesek, de repülni nem tud velük. Emelkedni, esését tompítani, nem egyebet.
Tógaszerű kendőruhát visel. Fehéret, aranyos szegéllyel. Hátán, vállán átvetve erős, színes szövetből való batyu függ, benne ékszerei, vállvért, al-karvédők. Kezében a próféta nefilimek első fegyvere, Égi Vértje, az egypengéjű lándzsa, melyre saját nevét ruházta át. ‘Adalya‘-nak nevezi, mert 'Yahweh igazságos‘ és az ő Igazsága által sújt le azokra, akik akaratát megkérdőjelezik, akik parancsának ellenállnak.
Jellem:
Nem kellemes az arcába, szemeibe nézni, nehéz beszélni hozzá, mert úgy érzed, sosem szűnik meg elemezni – mintha szüntelen ítélne és elítélne. Pedig egyetlen szava sem erősíti meg ezt a benyomást.
Felnőtt testébe zárt gyermekember, de Isten angyalai közül való, komor szolgája kortalanul. Távolságtartás, önmegtartóztatás, visszafogottság jellemzi. Szigorúnak tűnik. Talán nem szigorú, de nagyon komoly. Kedves az egyik pillanatban és kérlelhetetlennek tűnőn könyörtelen a másikban. Van a fellépésében valami csendes, állandó jelenlét, megingathatatlan bizonyosság, ugyanakkor valamiféle megkapó zavarodottság, ha megkérdőjelezik. Ezt mindenki másképp értékeli. Valaki szerint tudatlan, gyerekes, más naivnak ítéli majd, mások sebezhetőnek fogják látni, megint mások magának a sebnek – varnak, beszáradt, kérges, érzéketlen hegnek a mindenki, saját isteni lelkében nyugvó igazsága iránt.
Adalya Amram Ehud: 5-ös szint, titulusa Archon
Név: Személyes passzív: Qetsef (Harag)
Leírás: Ada jogos dühének rengeteg ellenfél esett már áldozatul, és Elohim is felismerte a fiatal nefilim haragjában rejlő szent elhatározást. Ezért a Seregek Urának áldása miatt ha Ada jogos dühöt érez egy ellenfél ellen, képességei eredeti varázserőköltségük kétharmadát használják csak el.
Nefilim és tanult készségek
Név: Tarot
Leírás: Andromeda képes az angyalok szimbólumaival teleírt kártyákból képes tanácsot kérni sorsával kapcsolatban, de ehhez idő kell neki. (A tanácsot egy mesélői közbeavatkozás formájában fogod megkapni majd.)
A Nomád Útja
Azok a karakterek tartoznak ide, akik őrposzt vagy székhely hiányában, vagy ezek ellenére Veronia tájai róják, sosem maradva sokáig egy helyen.
Bónusz: 100 TP Havonta, amennyiben a karakter aktív volt.
Név: Írni és olvasni tudás
Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.
Név: Angol
Leírás: A tündék nyelve az angol, sok aspektusában a Földi óangol nyelvhez hasonlít. Elengedhetetlen azon nem-tünde karakterek számára, akik jobb kapcsolatot szeretnének a Tündékkel és a Sötét Tündékkel ápolni. Az előbbi fajok egy tagja taníthatja meg a játékost a nyelvre.
Név: Természetes szimpátia
( Neulanderek, Próféták, Csábdémonok kezdéskor megkapják )
Leírás: Vannak emberek és más fajúak, akik egyszerűen csak pusztán kiállásuk, műveltségük és természetük miatt sokkal könnyebben építenek kapcsolatokat ki a többiekkel. Minden efféle szociális személy jóval szimpatikusabbnak hat akár NJK, akár JK karakternek, már amennyiben viselkedése azt indokolttá teszi. Emellett könnyebben képes meggyőzni kalandok során különböző mesélő irányította személyeket. Befolyással van az ellenkező nemű karaktereket tekintve is.
Név: Yad HaOhr / A Fény Keze
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó
Leírás: Minimális varázserő befeketetésével a nefilim képes begyógyítani a könnyű, friss sérüléseket akár kézrátétellel is.
Név: Ben HaMidbar / A Puszta Gyermeke
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A nefilimek származásuk miatt kiválóan alkalmazkodtak a forró környezethez és angyali vérük miatt sokkal jobban ellen tudnak állni a tűznek, mint bármelyik más faj. Passzív képesség.
Név: Mesterképzettség: Lándzsa
Ár: 2000 váltó
Leírás: A játékos mesteri szinten képes lesz bármilyen, két méternél hosszabb lándzsával bánni. Az így képzett karakter ügyesebb lesz a támadásban, és természetes könnyedséggel lesz képes az ellenfelek gyengepontjait megtalálni. Az döfései gyorsasága megnő. Az ilyen karakterek használhatják a Fullánk képességet.
Fullánk
Szükséges: Lándzsa
Leírás: A képesség használója egy villámgyors döfést indít, mely olyan erejű, ami bármilyen pajzsot képes átütni, és felnyársal mindent a lándzsa útjában.
Próféta képességek
Név: Sh'meymiy Shir'yon / Égi Vért
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó, Nefilimek kezdéskor megkapják
Leírás: A Nefilimek képesek a Veroniára vigyázó angyalok erejéből meríteni, és azt fizikai formákba ölteni. Ezzel a képességgel a próféták a saját félangyali valójukat vetítik ki, egy rájuk jellemző fegyvert létrehozva. Bármeddig fenn tudják tartani, és ez az egyetlen, amit a többi formával együtt is képesek használni. (Ez Andromeda esetében egy lándzsa.)
Név: Kabhod / Dicsőség
Szint: 1.
Ár: 500 váltó
Leírás: Andromeda feje körül, ha bármilyen képességet használ, egy aranyszínben ragyogó korona jelenik meg, aminek a látványa gyenge ellenállást biztosít a szövetségeseinek a félelem ellen, valamint inspirálja őket. Nem kerül varázserőbe, a képességek passzív mellékhatása.
Név: Semesh / Nap
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó
Leírás: A próféta a Nap angyalának erejét hívja segítségül, és ez egy koronaként manifesztálódik. A nefilim így képes a kezéből vakító és enyhén égető fénysugarakat manifesztálni. Kevés varázserőt fogyaszt.
Név: Taba'atu HaShamaim / Mennyei Kör
Szint: 2.
Ár: 1500
Leírás: A próféta uralja a Nap sugarait oly módon, hogy képes három teljes erejű sugarat egyszerre ellőni, avagy kilenc egyharmad erősségű, átkozottakat is csak elvakító sugarat.
Név: Kerenu HaShemes / Napszarv
Szint: 4.
Ár: 2500
Leírás: A Mennyei Kör tovább fejlesztése. A próféta kezeit egyesítve, mutatóujjait egymásnak illesztve a tíz külön szikra erejét egyetlen 5 cm átmérőjű sugárba illeszti, amit messzire képes ellőni. Átkozottakon komoly (harmadfokú), nem átkozottakon enyhébb (elsőfokú) égést okoz és szintén vakít.
Név: Yareach / Hold
Szint: 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: A próféta a Hold angyalának erejét idézi meg, ami egy félig materiális farkasként manifesztálódik. A lény a próféta utasításait követi, és nagyjából ereje egy átlagos farkaséval egyezik meg. Fizikai találatok átcsúszhatnak rajta, minthogy csak félig anyagi. Hosszú ideig fenntartva a képesség sok varázserőt is fogyaszthat.
Név: Chodesh / Újhold
Szint: 2500
Ár: 2500
Leírás: Yaerach megvétele szükséges hozzá. A csökkenő Hold időszakában a szemnek láthatatlan farkast idéz meg. Az állat épp csak annyira materializálódik, amennyire szükség van rá. Megidézésekor csak a jelenlétét tudja a próféta, ha őrködni, követni utasítja, a farkas szemei láthatóvá válnak (észrevétele függ a napszaktól és egyéb körülményektől, ill. kockadobásban 1 és 2), ha támad, a támadás pillanatában láthatóvá válik az állkapcsa és a karmos lába (észrevétele 5 másodperccel, mielőtt elérné a célpontját: mint a fentiek, ill. kockadobásban 3).
Név: Telihold ?
Szint: 3.
Ár: 1500
Leírás: Yaerach megvétele szükséges hozzá. Minden harmadik plussz szinttel eggyel több farkas megidézésére képes a növekvő Hold időszakában.
Név: Kokav / Csillag
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A próféta ezúttal a Veronia egének csillagait, különösképp az Esthajnalcsillag angyalát hívja segítségül, amely fényt és reményt hoz a világba. Egy apró fényekből álló palástként jelenik meg, amellyel a próféta képes egy közepesen erős gyógyító mágia használatára. Szintén, felelőtlenül használva rengeteg varázserőbe kerülhet.
Név: Kanaf / Szárnyak
Szint: 4.
Ár: 2500
Leírás: A próféta imára tartja maga elé kezeit, melytől egy erős arany, és fehér fény kezd áradni mögűle. Nem sokkal a fényáradat megjelente után, kezeit tenyérrel az ellenfele felé szétnyitva, majd tágan széttárva, hófehér tollak áradata indul meg mögüle, az ellenfele irányába. Amíg az próféta bírja manával, és a kezét széttárva tartja, addig a megannyi pengeéles toll, mintha orkán erejű szél segítené, csapódik a kiszemelt ellenfélnek, és tartja vissza azt, rákényszerítve arra, hogy kezeivel az arcát védje. A tollak, enyhe vágási sérüléseket tudnak csak okozni, de a fájdalom, amit okoz, és a mennyiségük, képes megtorpantani az ellenfelet. Emellett a tollak miatt, a kiszemelt személy, csak a fényárban úszó prófétát látja, de az is néha eltűnik a toll áradatban.
Név: Melek / Uralkodó
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A próféta az uralkodók védőangyalának erejét idézi meg, ami egy jogarként testesül meg. Ezzel nem csak erős közelharci támadásokat tud kivitelezni, de puszta jelenlétével is inspirálja a jelenlévő szövetségeseit. Közepes mennyiségű varázserőt emészt fel.
Név: Re'iah Muzaniach / Muzania tükre
Szint: 4.
Ár: 2500
Leírás: Muzaniach Tükre egy mennyei pajzs, az angyal Muzania Égi Vértje, amely képes a mágikus támadásokat és mágikus eredetű lövedékek és fegyverek támadását maradéktalanul elnyelni akármilyen erősségű is legyen az. Ugyanannyi manát követel a tükör használójától, mint amennyibe az idézőnek kerül. A tükör olyan látszatra, mintha vízből volna, épp csak a körvonalai és a formája kivehetőek, egykezes körpajzs.
Név: Abszolút Tükör (van valami zsidó neve is, majd átírom otthon)
Szint: 5.
Ár: 3000 váltó
Leírás: Szükséges hozzá Muzania Tükre. A Tükör ezen a szinten képes a lövedéket nem csak elnyelni, hanem vissza is adni a lemásolt formát, azaz ha egy démond dárdát dob rá és ő azt elnyeli a tükörrel, képes lesz a tükörből megidézni a dárdát és saját kezűleg visszadobni, ugyanúgy a mágusok arkán lövedékeit, vagy akármi más nem fizikai támadást. Ugyanannyi manájába kerül, mint a támadónak.
A hozzászólást Adalya Amram Ehud összesen 52 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Május 25, 2018 11:23 am-kor.