Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:



You are not connected. Please login or register

Quermos Ashor

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Quermos Ashor Empty Quermos Ashor Szer. Szept. 02, 2015 8:32 pm

Erhard Strenger

Erhard Strenger
Déli Katona
Déli Katona
Quermos Ashor 35-19

Név: Quermos Ashor
Faj: ember
Frakció: -
Kaszt: Nekromanta
Mestersége: Alkimista
Nem: férfi
Kor: 27

Kinézet: Kissé sápadt bőrű, bár nem túlzottan feltűnően, átlag magasságú, és körülbelül 70-80 kilogramm nehézséges átlagos fiatalembernek mondható. Hosszú méregzöld haját egyáltalán nem festi, ez a természetes színe, és hiába lenne emiatt is már eléggé furcsa, haja a derekáig ér, emellett 2 felé választva hordja. Díszes, fekete férfi kimonót hord, melyet egy vörös selyemövvel köt össze, csípőnél. Ruházatához hozzátartozik egy fejkendő (mint az araboknál), melynek vége a hátán végigfutva az övéig is leér. Lábbelijeként 1-1 szandált hord, illetve a szokványos mágusbotját, varázskönyvét, azonban ruházatától eltérően ezek dísztelenek. Arca állandóan komor, és látszatra olyan, mintha állandóan gyilkos kedvében járna. Szemei, melyek fehérje enyhén vöröses színben játszik, kegyetlenül mered a világra, az amúgy helyesnek is mondható arcából… természetesen a fentebb említett okok miatt kevesen látják meg benne a csábot.

Jellem: Hideg, komor és kegyetlen. Ez a három szó jellemzi a legjobban. Megveti az embereket kapzsiságuk és állandó vágyakozásaik miatt. Gyakorta kerüli a városokat, és ha teheti, csak ott jár, ahogy gyakorták a holtak felbukkanásai, vagy élő sohase fordul meg. Kerüli az élőkkel való érintkezést, általában egyedül a Démonokat tűri csak meg maga mellett, hisz ők vannak a legközelebb a holt állapothoz. Nem érez kötödést semmilyen személy iránt sem, még hajdani mesterét sem siratta meg, mikor elhunyt. Nyíltan kijelenthető, hogy nem fél semmitől, és ez nem csak erős túlzás! Olyannyira nem félti az életét, hogy bárhol megfordul, ahol épeszű ember nem járna; olyan lények közelségétől sem retteg, amelyektől más halálra rémül; és a többi halandóval ellentétben… ő keresi kísértetek társaságát. A végső álma az, hogy létrehozza a Holtak Városát, ahol minden nem élő lény egybegyűlhet, és élvezheti saját sötét világát.. azonban bár magának nem vallja, be ezt azért teszi csak, hogy újra láthassa Seraphint, a kísértetet, aki megmentette az életét. A szaglása igen pocsék, mivel nem tudja megkülönböztetni a friss virágok illatát, a rothadt zombikétól, ahogy ízlése sincs, amit nem is bán, hisz tekintve néha miket fogyaszt, jobb is, hogy nem érzi az ízüket.

Beszélt nyelvek:
- Német

Felszerelés:
- Bot
- Varázskönyv
- Vaspalást
- A Trónoló Irománya
Spoiler:
Egy rendezetlen, foltos papírköteg, mely a mondák szerint régen egy hatalmas nekromágushoz tartozott. Lapjai mind bölcsességeket tartalmaznak a nekromágia alkalmazásáról, s játékonként egyszer lehetővé teszik, hogy ezekből a gondolatokból inspirációt meríts. Alkalmazása után egy kevés energia szabadul fel benned, s így képes leszel megidézni a megszokott kereteden túl még ÖT csontvázat (Nem egyszerre, összesen).
- Tintás fekete okuláré 
Spoiler:
Egy fekete festékkel lefestett pápaszem, melynek a viselése ha talán nem is tesz különösebben vonzóvá vagy éppen trendivé, kétségtelenül hasznos, ugyanis felerősíti a szemedbe jutó fény mennyiségét, lehetővé téve, hogy egy kissé jobban láss a sötétben. A hatás nem végtelen, de példának okáért megoldhatóvá teszi a Holdfény alatt való olvasást, az erdőben való éjjeli biztonságos tájékozódást, s azt, hogy amikor kimész pisilni hajnalban, ne rúgj bele a küszöbbe.
- Ring of the Pumpkin King
Spoiler:
Egy furcsa, gumiszerű anyagból készült gyűrű, amelyet réges-rég találtak a Nebelwaldban és egyesek szerint Terráról került át egy ideiglenes kapcson keresztül. A gyűrű ékkő helyett egy gumi tökfejet ábrázol, amely megnyomásra ijesztő kacajt hallatt és veroniai tartózkodásának ideje alatt elég mágiát magába gyűjtött, hogy ez a hang elijjessze a legtöbb állatot és nem harcra edzett embereket/tündéket.

Szint: 3
Tapasztalat: 2300/2500
Vagyon: 12550 Váltó

Könyvelés: (linkkel együtt)
Küldetések
- Ásatás - 50 EXP
- Csontéjszaka - 100 EXP, 500 váltó
- Amikor a poklok összecsapnak -  300 EXP, 2000 váltó
- Szellemlak FUT
- Necropotentia - 50 EXP 500 váltó
- Krónika: Si vis pacem... - nincs jutalom

Aréna
- Ashor vs Kőgólem 100 EXP, 500 váltó
- Niel vs Ashor, Hilde - 2x Dongóméreg 3x Gyöngyvirág
-
Umbra Móka - Amelia, Norve, Ashor 200 EXP, 1000 váltó, 2x Dongóméreg 1x Alkoholvirág
- Hullafosztók, vagy Fosztogató Hullák? Nem midnegy! 50 EXP
- Ash vs Zsoldos - 100 EXP

Küzdőtér
- Amelia vs Ashor - 100 EXP
- Rin vs Ashor - 50 EXP
- Lory vs Ashor - 100 EXP
- Gerard vs Ashor100 EXP

Élmények
- 1. felvonás - A vérvörös leány - 100 EXP, 1000 váltó, Vaspalást
- 2. felvonás - Fuss vagy meghalsz - 100 EXP, 2000 váltó
- 3. felvonás - A kín újtain - 100 EXP, 1000 váltó
- 4. felvonás - Könnyes búcsú, avagy megdöglesz te rohadék - 100 EXP, 1000 váltó
- 5. Felvonás: Sikolyok az erdőben - 100 EXP, 1000 váltó

Helyzetjátékok
- Megbocsásson Angyal Úr! - A Trónoló Irománya
- The End???Tintás fekete okuláré

Magánjátékok
- Hullajó találkozó - 50 EXP

Azonnalik:
- Váratlan helyzetek - 100 EXP
- Áradás - 1500 váltó
- WTF Ciel - 1500 váltó
- Esztétikus Rezgések - 100 EXP
- Nyakig a sárban - 1500 váltó
- Halloween - 150 EXP Ring of the Pumpkin King

Jutalmak
- 2015. Karácsonyi ajándék - 100 EXP, 1000 váltó
- 2015. dec. 1. Angyal teljesítés - 250 váltó
- 2015. dec 2. Angyal teljesítése - 250 váltó
- Év végi élménybónusz - 300 váltó
- Város készítése - 3000 váltó
- Topsite - 1000 váltó
- Karácsony 2016 - 100 EXP, 1000 váltó

Eladások
- Amelia 2x rontópor - 900 váltó
- Alia 1x rontópor - 450 váltó

Tanítások
- Csontíj, Csontdárda, Goblinzombi tanítása Alianak -  3000 váltó
- Halotti Maszk - [color=#ffff00500 váltó[/color]

Költekezés
- Csontíj tanulása - -500 váltó
- Alkímia tanulása - -1000 váltó
- Zombiidézés tanulása - -1500 váltó
- Csontdárda tanulása - -1500 váltó
- Törés tanulása - -1000 váltó
- Latin nyelv tanulása - -1000 váltó
- Szellemidézés tanulása - -2000 váltó
- Goblinzombiidézés tanulása - -1500 váltó
- Marionett bábú tanulása - -2000 váltó
- Rontó Por tanulása - -100 váltó
- Halotti Maszk tanulása-2000 váltó

Összesen megszerzett vagyon: 26.650 Váltó
Összesen elköltött vagyon: 14.100 Váltó

~Képességek~


Személyes passzív: Érzéketlen
Leírás: Ashor rossz előéletének köszönhetően nem érzi az ízeket, gyomra ellenállóbb a fura ételekre és rossz vízre, valamint a félelmet generáló hatások és az ijesztő dolgok nincsenek hatással rá.

Személyes (Út)passzív: Szép Enyészet
Leírás: Ashor jobban érzi magát élőholtak között, így ha a körülötte lévő tetemek száma meghaladja az élőkét, kedélye sokat javul. Ezáltal nehezebb kihozni a sodrából, így felelőtlen lépésekre rávenni.

Név: Csontvázidézés
Szint: 1.
Leírás: A nekromanta leggyengébb szolgáját, egy csontvázat idéz meg. A csontvázak törékenyek, de fegyverük mérgezett, úgyhogy érdemes vigyázni. Minden második szinttől (3., 5., 7., 9.) plusz egy csontváz idéződik.

Név: Csontíj
Szint: 1.
Leírás: Ashor megragadja a már előhívott csontvázának gerincét, majd belevezetve nekromanta mágiáját átformálja azt. A csontváz ekkor szétesik, és a gerinc átformálódik. Egy íj keletkezik belőle, a csontváz csontjai pedig szétrepednek, majd vesszőkké változik. Az így létrejött íj nem hord olyan messze, mint egy átlagos íj, de ha valakit eltalál egy vessző, az ugyanazt érezheti, mintha egy hétköznapi vesszővel találták volna el.

Név: Csontdárda
Szint: 2
Leírás: A nekromanta képes egy éles csontdárdád idézni a közelébe, mely nagyjából 50 centi hosszú, és a nekromanta által meghatározott helyen tör fel a felszínre. A dárdának nincs nagy lendülete, így nem képes kilövődni, egyszerűen csak kitör a földfelszín fölé, és átdöfi a fölötte álló célpontot (persze ha csak eltalálja).

Név: Törés
Szint: 2
Leírás: Ez egy nekromágusok ellen használható nekromanta mágia. Ashor nekro mágiáját az ellenfél által megidézett élőholtba vezeti. A mágia természetesen nem arra való, hogy átvegyük az irányítást az élőholt felett, sokkal inkább, hogy kárt tegyen abban. A két mágus mágiájának a keveréke egy kisebb kisülést okoz, melynek energia egy kisebb ponton szabadul ki, de elég ahhoz, hogy például az élőholt csontja eltörjön (ám nem a teljes csontváz, így ajánlott lábra, vagy gerincre célozni). Főképp csontvázak ellen hatásos. A használótól maximum 2 méterre lehet a célponttól, és szabad rálátás szükséges a célterületre, valamint a mágia csak 2/szint percenként ismételhető meg.

http://shyamshriram.com/wp-content/uploads/2013/10/ZombieGoblin.jpg
Név: Goblin zombi
Szint: 2
Leírás: A goblinzombik, bár idézés szempontjából a csontváz felett állnak, valójában ők a leggyengébb kategóriájú élőhalottak. A goblin zombik nem túlzottan erősek, sőt nagyon is törékenyek, és bár átlagos csontváznál gyorsabbak, nem képesek egyedül olyan kárt okozni, mint egy csontváz. Ám ezt befolyásolja a goblin nevetségesen alacsony mágikus költsége, ugyanis egy-egy goblin idézése nem szív le annyi mágikus energiát, mint a csontváz. Bár ez a legkönnyebben idézhető élőholt, igen nagy csoportokat is létre tudunk hozni. Általában ezek a lények alkotják az előcsatározó éket, hisz könnyű pótolni, nem túl költséges, és nagy számban könnyen lefáraszthatja az ellenséget hiába könnyű kiiktatni. A fegyvereik élőholtakra jellemző méreggel van átitatva. 2-es szinten maximum 2 idézhető, majd szintenként +1.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/15/b2/a9/15b2a91d8b7e0e4c1b1f531dd85eb841.jpg
Név: Csontvázíjász
Szint: 2.
Leírás: A nekromanta leggyengébb szolgájának, a csontváznak egy fejlettebb változata. Közelharci fegyver helyett távolságit használ, a nyílvesszőkön lassító méreg van. Célzás szempontjából rosszabbak az átlagos íjászoknál, pontatlanok, de közelre kétségtelenül jól lőnek. Számukat meghatározza az egyszerű csontvázak száma: maximálisan annyi íjász idézhető, ahány közelharci egyszerre. Ha valamelyikből jelen van a maximális létszám, akkor a másikból már nem idézhet a nekromanta, viszont lehet vegyesen is: 3. szinten például vagy 2 közelharci, vagy 2 távolsági, vagy pedig 1 távolsági és 1 közelharci alkalmazható.

Név: Szellemidézés
Szint: 3
Leírás: Ez a harmadik alap szolga, amit egy nekromanta meg tud idézni. Mágikus támadásokra képes, és elég ellenálló a fizikaiakkal szemben. Lebeg, és viszonylag gyors is. Bár mindez elég jól hangzik, valójában nem képes kifejezetten sok sebzést okozni, inkább felderítésre, elterelésre alkalmas. Támadásai mágikus jégszilánkok. Ennek is nő a száma a szintekkel (6., 9.)

Név: Marionett bábu
Szint: 3
Leírás: A nekromanta képes összeköttetésbe lépni egy zombijával vagy csontvázával. Ez úgy néz ki, hogy a nekromanta tudata teljes mértékben átveszi az irányítást a zombi test fölött. Bár a nekromanta eredeti teste olyan állapotba kerül, mintha elájulna, valójában csak annyi történik, hogy az agy parancsait nem az eredeti, hanem a gazdatest kapja meg. Míg a mágia meg nem szűnik (nekromanta feloldja, gazdatest elpusztul, vagy az eredeti testet megölték) a nekromanta a zombi szemével lát és az ő környezetét hallja.

Név: Halotti Maszk
Szint: 3
Leírás: A nekromágusnak először szüksége van egy friss halottra, melynek arcán nincs nyoma sérülésnek. Ezután a mágus végighúzza ujját az állíven, a füleket kikerülve, vissza végig a tarkón és a másik fül mentén ugyanígy vissza az állig, majd végül a tarkó közepétől a fej csúcsáig is húz egy vonalat. A mágus ujjai nyomán apró zöld vonal fut végig, majd mikor a két vonal összeér a mágia bekapcsol, és a vonaltól elkezdődve a bőr leválik az húsról, csontról, mindenről, és egy tökéletesen rugalmas, és könnyen hordozható maszkká válik. A nekromanta ezenkívül a mágia segítségével a arc bőrét mágiával védi a rothadástól, így ha csak meg nem sérül tökéletes állapotba marad a hajjal együtt. Ezek után a mágus bármikor magára öltheti a bőrt tényleg maszkként használva, ugyanis míg a mágus energiája tart a maszk a vágások mentén összeforrad, és a mágus bőréhez tapad, mely bár furcsa érzés okoz, de megszokható. Látszatra bárkit megtéveszthet a maszk, ugyanis azon kívül, hogy a bőr sápadt, csak a szem színe, a testalkat, és a hang leplezhet le. A maszk viselőjének nem muszáj nekromantának lennie, elég csak mágusnak lennie, így könnyen beépíthetünk megfelelő alkatú, hangú személyeket akár fontosabb emberek arcával is.


~Feloldatlan Magán Képességek~

Spoiler:

http://orig13.deviantart.net/788b/f/2012/290/3/c/the_entomber_by_gorrem-d5i4rhp.jpg
Név: Roham Zombi
Szint: 4
Ár: 2500 váltó
Leírás: Egy átlagos zombi gyengesége, hogy lassú, ám ez a mesterségesen átformált élőholt, már sokkalta harcra szánt. Izmos lábaival, karmos kezeivel állatszerűen képes szaladni, majd elrugaszkodva az áldozatára veti magát, és éles agyaraival, karmaival széttépi amazt. Kissé több energiát igényel az irányításuk, és egy célpontra nem éri meg többet küldeni, hisz összeütközhetnek a levegőbe. Bár hatékony vadászok, a lőszerszámok ellen nem olyan hasznosak, mert a nyílvessző sebessége néha le-leszakít egy-két végtagot.

http://boudicca.deviantart.com/art/Erivatius-25718980
Név: Sikoly
Szint: 4
Ár: 2500 váltó
Leírás: A sikoly egy igen sunyi élőholt. Általában földbe, vagy sziklába idézik meg, és mindaddig nem bújik elő, míg valaki a közelébe nem ér. Ekkor aztán egy nagy lendülettel feltör (vagy kitör) a rejtekéből, és egyetlen csapással próbálja megölni az ellenfelét. Zombi besorolású lény, ám elő jövetel után hasznavehetetlen, mert mozgása lomha, zombihoz mérten is, kivétel, amikor előtör, mert akkor roppant fürge. Nevét onnan kapta, hogy hátborzongató sikollyal tör a felszínre. A többi élőholttal ellentétbe a Sikoly megjelenése (jobban mondva feltörése) jól látható, hisz lényegében tönkreteszi ott a felszínt. Főleg őrként használatos, mert ha a betolakodókat nem is képes megállítani (legalábbis nem mind) a sikolya bőven elég figyelemfelkeltő, hogy bőven előre fel tudjunk készülni. Csak földből, esetleg vékonyabb vagy korhadt deszka alól tud feltörni.

Név: Nekroforma: Sündisznó
Szint: 4
Ár: 2500 váltó
Leírás: A nekromanta egy nagyobb gömböt készít a csontjaiból, amelyből rengeteg hegyes csontdárda áll ki. A technika domboldalon hatásos, ahol a tüskés golyó legurulva végigtarol mindent.

Név: Feloldozás
Szint: 4
Ár: 2500 váltó
Leírás: A nekromanta képes "feloldozással" szolgálni szellemeinek, ami annyit tesz hogy akár egy mágikus bombát, szimplán felrobbantja. A szellem "halálakor" a szélrózsa minden irányába egy különlegesen fagyod felhőt bocsájt ki, mely elfagyasztja, elzsibbasztja az emberi izomzatot.

http://orig11.deviantart.net/7498/f/2014/106/3/1/skeleton_by_candra-d7efuep.jpg
Név: Kimére Csontváz
Szint: 5
Ár: 3000 váltó
Leírás: Egy nagyjából 1,8-2 méter magas csontvázóriás, mely több emberi és állati csontváz összeállításából áll. Roppant masszív, és sokkalta nehezebb elpusztítani a többi csontvázzal szemben. Bár keményebb, és ütései erősebb gyorsasága egy zombiéval vetekszik mindössze. Bonyolultabb harci parancsok teljesítésére képes, például szárnyszerű csontrészét védekezően mozgatni. Több feje révén sokkalta nagyobb teret képes szemmel tartani.

Név: Infernum Porta (Pokol Kapuja)
Szint: 5
Ár: 3000 váltó
Leírás: Felmerül a nekromanta kérdése, hogy drágalátos sokat törődött csemetéivel, kikkel annyit foglalkozott, hogyan fogja a harcmezőre juttatni. Erre szolgál eme mágia, mely során a lefektetett (vagy álíltott) holttestet, a föld (mindenféle fedés nélkül, vagyis tiszta föld) elnyeli oly képpen, hogy kettényílik a test alatt, majd a pokolból előtörő elkárhozott lelkek fekete karjaik ragadják meg, és húzzák a túlvilágra azt. A harcok során pedig ugyanez történik meg csak visszafele, természetesen visszafele semmi sem látszódik, hisz a kapu a föld alatt nyílik meg.

Név: Csonttorony
Szint: 5
Ár: 3000 váltó
Leírás: A nekromanta egy dárdához hasonló hatalmas tornyot készít csontból, mely hatalmas pusztítást okoz ahol előtör és amit eltalál. Főleg nagymétetű ellenfél ellen hatásos, mert az emberek könnyebben ki tudnak térni előle.

Név: Halál Közelsége
Szint: 5
Ár: 3000 váltó
Leírás: Az élőholt sereg és a nekromanta olyan tömény negatív aurát bocsájt ki, hogy a mágiahasználótól függően hatással van a Mágiák hatékonyságára.Csak a nekromanta szintjénél kisebbekre hat, szent mágiát csak nagy különbséggel befolyásol.

Név: Nekro Börtön
Szint: 6
Ár: 3500 váltó
Leírás: A Nekromanta képes a célpontja kőré egy kupolaszerű börtönt képezni, amely ellenáll a csapásoknak, vágásoknak. A földalatt is van még csont így a kijutás nehézkes.

http://www.artofmtg.com/wp-content/uploads/2014/01/Grimgrin-Corpse-Born-Art.jpg
Név: Rup Zombie (szikla zombi)
Szint: 7
Ár: 4000 váltó
Leírás: Egy nagyobb méretű holttestre van szüksége a nekromantának, amit kénye-kedve szerint felturbózhatja kis kedvencét. Ezek az élőholtak ritkán harcolnak élbolyban, hisz gyártásuk és értékük miatt a gyors elvesztésük nagy gondot okozhat. Ezek a nagyméretű zombik főleg védelmi egységként szolgálnak, ha nem a nekromágust, akkor egy-egy fontosabb bábuját. A Rup igen hatásos testőrnek, ugyanis nemcsak, hogy sokkalta több találat miatt pusztítható el, de csapásaik jóval erősebbek egy átlag zombinál.

http://www.artofmtg.com/wp-content/uploads/2014/04/Chapel-Geist-Art.jpg
Név: Vinctos Terrae (Földhözragadt) /gúnynév: Rikoltó/
Szint: 8
Szint: 4500 váltó
Leírás: A nekromanta egy különleges átokkal sújt egy szellemet. Minél több ideje kísért a földön a mágia annál hatékonyabb. A szellem testét különböző méretű láncok vonják körbe, és asztrális teste enyhén befakul, olyan hatást keltve, mintha félig az anyagi, félig az asztrális síkon lenne. És valójában ez így is van. Bár továbbra sem képes a szellem hozzánk írni, és mi sem őt, de a két létsík között rekedt lelkeknek ez szörnyű kínt okoz, olyannyira, hogy a lelkek kísérteties sikolyba kezdenek akárhányszor a fájdalom úrrá lesz rajtuk. A szellem sikolya lebilincselő. Szó szerint. A sikoly a csontokig hatol, és teljesen átjárja az embert. A sikoly legyengíti az embert, és ha túl sokáig hallgatja az élő a lelke kiszakad a testéből, de szerencsére ehhez nagyon sok időnek kell eltelnie. A szellem kínjait csakis a nekromanta halála, vagy áldása tudja feloldani, persze utóbbira akár örökké is várhatna szegény lélek.

http://www.artofmtg.com/art/transgress-the-mind/
Név: Mumus
Szint: 8
Ár: 4500 váltó
Leírás: Egy speciálisan „kitenyésztett” zombi faj, mely erő és gyorsaság szempontjából, túltesz egy kísérteten, de csak nagyobb csapatokban képesek csak szembenézni egy ghoulal. Ezek a zombik azért kapták a Mumus nevet, mert nem szemtől szembeni, hanem lesből való támadásokra lettek elkészítve. Izmos lábaikkal könnyen szökkenek az áldozat mögé, hegyes (gyakranpengével ellátott) ujjaikkal az áldozat nyakát célozva átlyukasztani a cél fejét, ha az nem védelmezi páncél. Általában csak a gerinc törik el, de néha valóban sikerül átdöfnie a légcsőig a kezét, onnantól meg már csak felnyúl a szájig és egyszerűen szétfeszíti a kezeit. Két pár keze van, így míg dolgozik, képes lefogni ellenfelét. A Mumusok egyetlen hátulütője, hogy roppant törékenyek, és könnyen érzékelheti őket egy tapasztalt vadász. Egy Mumust egy közepes erejű vágással ártalmatlanná lehet tenni, de előbb természetesen el kell találni, ami fürge léptei miatt kicsit nehézkes.

http://www.artofmtg.com/wp-content/uploads/2014/03/Makeshift-Mauler-Art.jpg
Név: Distorta Killer (Torz Gyilkos)
Szint: 10
Ár: 5500
Leírás: Eme lény talán az egyik leghátborzongatóbb mesterségesen megváltoztatott élőholt. Ténylegesen úgy lett összevarrva mindenféle jóból. Lábfejek helyett kezek vannak, kezek helyett pedig fémvágó vagy szabdaló fegyverek, a fej helyén meg valamilyen bestia feje. Roppant mozgékony, és atlétikus, akár falakon is képes felkapaszkodni rengeteg keze segítségével, így nagyobb falvakban is használható gyors helyváltoztatásra. Az élőholtak közül értelmi színvonalban szinte már önálló tudattal rendelkezik, de nem annyival, mint egy Kísértet, szimplán el tudja dönteni mit kell tennie egy-egy szituációban, hogy a legjobban teljesítsen. Az ember, ha látja nagy eséllyel nem fog szépeket álmodni este… már ha tudni fog többet egyáltalán…
ENGEDÉLY SZÜKSÉGES


~Alkímia~

Állapot: 210/1000

Nyersanyag:
- 1x Dongóméreg
- 1x Alkohol

Receptek
Név: Rontópor
Összetevők: Dongóméreg, Gyöngyvirág
Szint: 1
Tapasztalat: 70 exp
Eladási ár: 150 váltó (anyag) / 450 váltó (jk ár)
Leírás: Fehér, finom tapintású por, melyet nedvességmentes helyen kell tartani.
Hatás: A kiszárított és megőrölt összetevőket a célszemély arcába fújjuk, mely nedves felülettel érintkezve (pl szem, száj), maró, zavaró anyagokat juttat az idegekbe.
Mellékhatás: Szembe jutva ideiglenes látászavart, vakságot, szájüregbe kerülve a nyelőcső megduzzad és légszomjat okoz.


--~=OFF részleg=~--

"Kit nem felejtünk el megölni" lista:
Amikor a poklok összecsapnak küldetésen a csábdémon

Szerezd meg hát mind!
Ame kolleckió
- Méh
Quermos Ashor 2lsblug

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.