Felszerelés:
- pallos
- tőr
- páncél
Vagyon:
6200 váltó
Kasztképességek:
Név: Mennyei fény pallos
Típus: Bűbáj (1/3)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Szövetség Alapú
Leírás: A templomos egy mennyei fényből álló hatalmas, majd' három méter hosszú és arányosan széles kardot idéz meg, amivel lesújt ellenfelére. Minden útjába eső lényt és tárgyat megperzsel, akiket eltalál közepes égési sérüléseket szenvednek el. Súlyos fegyver, de lomhán mozog.
Név: Szent megkötés
Típus: Bűbáj (1/3)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Szövetség Alapú
Leírás: A templomos egy fényből álló láncot dob a célpontra, mely a teste köré csavarodik, s egy körig akadályozza a mozgásban. A lánc halvány fényt bocsát ki, mely émelygető hatással van minden Átkot viselő célpontra.
Név: Megtisztulás
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Szövetség Alapú
Leírás: Míg a varázslat tart, a templomoson található bármiféle segítő varázslat erejét veszti, nem tűnnek el róla, ám nem is fejtik ki hatásukat. Ha a templomos fegyvere ebben a formában megsért valakit, ez a hatás három kör erejéig rá is kihat. A hatás eltűnik, ha a bűbájt megszakítják.
Név: Irgalom Pajzsa
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: IIb.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Szövetség Alapú
Leírás: A templomos fegyverét szent fény veszi körbe, mely beburkolja azt visszafogja, hátráltatja a harcban, megakadályozva, hogy a templomos megöljön vele bárkit. Sérüléseket továbbra is képes okozni vele.
Név: Felem búban, vigalomban
Típus: Mágia
Erősség: III.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Szövetség Alapú
Leírás: A templomos megérinti egy szövetségesét, aki, ha nem ellenkezik, egy áldásban részesül 5 kör erejéig. Amíg a mágia tart, ha egyiküket bármilyen segítő vagy hátráltató mágikus hatás éri, az a másikra is kihat. A varázslat nem szüntethető idő előtt meg.
Név: Predesztináció
Típus: Mágia
Erősség: IV.
Ár: 5500 váltó
Felhasználás: Szövetség Alapú
Leírás: A templomos imádkozik Istenhez, aki egy pillanatszerű látomást bocsát az ellenfelére, amaz így azt fogja látni, hogy örök kárhozat lesz az osztályrésze. A traumától ereje, fürgesége, reflexei a harc végéig olyanok lesznek, mintha órákon keresztül folyamatosan harcolt volna, valamint ha még van, akkor elveszít egy manapontot. Ha már nincs manapontja, akkor nem jelent veszteséget.
A Hívő Útja
- A különböző vallások buzgó követőit foglalja magába, akik feladataikat kérés vagy parancs formájában valamely egyházi méltóságtól kapják.
Választható bármely kaszt számára, feltétele hogy elhivatott tagja legyen valamely (nem feltétlen emberi) egyháznak
Bónusz: Képesség:
Név: Isteni Közbeavatkozás
Típus: Passzív
Erősség: III.
Ár: -
Leírás: Isten útjai kiszámíthatatlanok, s gyakran a leghűbb szolgái kerülnek a legkomolyabb akadályok elé. Ennek ellenére, az Úr sem tűr mindent szó nélkül, s ha úgy ítéli meg, a szerencse útján közbeavatkozhat, játékonként maximum egyszer megakadályozva a karakter halálát. Két játékos közti játék folyamán a karakter mozgatója dönt az intervencióról, míg egy mesélt játék során a mesélő.
Faji és egyéb képességek:
Név: Fjordisch Hartnäckigkeit / Fjordi szívósság
Típus: Passzív
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A veroniai emberek a viking hajósok leszármazottai, állóképességük és tűréshatáruk együtt zordult az ismeretlen tájjal. 1. szinttől az emberekre nincsenek hatással az időjárás viszontagságai, ugyanúgy képesek harcolni zúgó viharban, mint fullasztó, gőzös mocsárban.
Név: Wiederholung / Ismétlés
Típus:Mágia
Ár: 2000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Az emberek gyorsan tudnak szorult helyzetben megfelelő döntést hozni. 3. szinttől ezen adottságuknak hála egy választott kör alatt kétszer is képesek cselekedni.
Bónusz passzív:
Név: Egy kis szívesség...
Típus: Passzív
Leírás: Simon von Neulander igencsak meghatódott a tényen, hogy mégis mennyien meglátogattátok a fontos alkalom okán, s így bizony megjegyezte az összes megjelent karakter nevét, arcát. Ez magában nem jelentene semmit persze, ám mindenkinek szeretné egy kis szívességgel megköszönni a dolgot... Esetleg lopnál egy vámpír területen, s elkapnak? Simon got your back bro... Talán segítségre lenne szükséged egy jó diplomata képében? Worry not, Simon's gonna take care of that. Szarban vagy és kevés a pénzed? Worry not fam, Simisoma is there for you. Amennyiben valamilyen vámpírt érintő helyzetbe kerül a karakter, s úgy dönt, hivatkozna az úr nevére, bármikor megteheti azt, ám persze a dolog kimenetele ismeretlen. Talán csak megmenekül, talán kap egy extra kis tárgyat, pénzt, Tp-t jutalomnak... Ki tudja. A lényeg az, hogy csakis egyszer lőhető el, egy Neulander is csak egy bizonyos mértékben hálás, nem?
Név: Fáradhatatlan
Ár: 500 váltó
Tanulás: -
Leírás: Erre vagy éppen arra, de akárhogyan is nézzük, az utazás egy rettenetesen fárasztó dolog. A Fáradhatatlan képességgel rendelkező karakter képes akár két napot is kibírni jelentősebb pihenés nélkül, megnövelve akár a menekülési távot, akár simán az utazás sebességét, emellett pedig nagy súlyokat cipelve is képes változatlan sebességgel, különösebb fáradtság nélkül menetelni. Harcra is hatással lehet.
Név: Pusztakezes Harc
Ár: 2000 váltó
Tanulás: -
Leírás: Bár a harc hevében egy-két jó mozdulat ösztönösen is sikerül a játékosnak, természetesen egyik karakter sem profi boxoló vagy hivatásos pankrátor. A jó, tudatos fegyvertelen közelharchoz jó sok gyakorlás, na meg egy szakértő mester szükséges. Ezen képzettséget bármely nagy rangú katonai személy megtaníthatja a játékosnak, s ismeretével az kiválóan fog boldogulni fegyverek nélkül is, már amennyire a karaktere testfelépítése ezt engedi.
Név: Lovaglás
Ár: 1000 váltó
Tanulás: -
Leírás: A karakter megtanul kiválóan lovagolni, a lovakról gondoskodni és csatában használni őket. Más patás állatokkal, szamarakkal, ökrökkel, vagy akár veszedelmes bestiákkal is megtanul bánni, megbarátkozni velük, s ha ügyes akár megülni is őket.
Név: Mesterképzettség: Kardok
Ár: 2000 váltó
Leírás: A karakter mesteri szinten képes lesz bármilyen, harminc centiméternél hosszabb pengéjű, egy és kétkezes karddal bánni. Az így képzett karakter ügyesebb lesz mind a támadásban, mind a védekezésben, és akár nagyobb fegyverek csapásait is képes lesz hárítani könnyedebben. A kardforgató mesterek használhatják a Lefegyverzés képességet (ami nem egyezik a Zsoldos lefegyverzésével.)
Név: Lefegyverzés
Típus: Bűbáj
Erősség: III.
Felhasználás: Mágiamentes
Szükséges: Kard, Buzogány, Fejsze, Szálfegyver
Leírás: A használó egy erőteljes csapással kiüti ellenfele kezéből a fegyverét vagy pajzsát.
Tárgylista:
Név: Gyenge gyógyital
Eladási Ár: 150 váltó
Leírás: Enyhén vöröses, tiszta ital, alkoholos illattal, gombára emlékeztető ízzel.
Hatás: Összehúzza a felszíni sebeket, elállítja a vérzést.
Mellékhatás: Az alkohol miatt enyhe bódulat.
Név: Kovácsinas-szerszámkészlet
Ár: 700 váltó
Leírás: Egy egyszerű szerszámkészlet, aminek tagjait harcra nem lehet használni, viszont a nem mágikus fegyvereket és a fémből készült páncélokat kellő idővel és megfelelő anyagok mellett tudod javítani saját magad akár egy tábortűznél is már. Csak a "Kovácsolás" mesterségnél 1. szintűként feltüntetett dolgokat tudod javítani vele.
Név: Vestigium mortis (Holtak lenyomata)
Típus: Vért - nehéz
Leírás: Az általad legyőzött masszív élőholt páncélja. Pont jó rád, és noha öreg, kiállta az idő próbáját. Egy megerősített acél mellvért, amely magába szívta az őt viselő élőholt kisugárzását, így, hacsak a nekromantájuktól nem kapnak direkt utasítást, vagy te nem támadsz rájuk, nem támadnak meg az alacsonyabb szintű élőholtak (Csontvázak, zombik).
Név: Fogadósok jótevője
Típus: kiegészítő
Leírás: Egy váltó, amelybe egy korsót karcoltak. Hogy mire használható, azt elmondta neked a Holdfény fogadó tulajdonosa, mikor a tenyeredbe csúsztatja hálából, amiért megtaláltad a felesége rokonainak gyilkosát: a fogadósok céhe jól ismeri ezt a jelet, a Déli Királyság területén bármely fogadóban, ha megmutatod, számíthatsz rá, hogy - nagylelkűségüktől függően - egy ingyen ebédet, vacsorát, egy korsó sört, egy kupa bort kapsz tőlük, ami azonban biztos, hogy kellő jóindulattal fognak fordulni mindenképp feléd. Szereznek szállást valami módon, még ha tele is a fogadó, és különösebb győzködés (fenyegetés, lefizetés) nélkül is hajlandóak információval szolgálni neked, miután meglátják az érmét. (Visszaélni nem ér vele! Magánjátékokban egyszer használhatod észszerű keretek között, kalandokban a mesélő dönti el, hogyan reagál rá az általa mozgatott NJK).
Név: Rowan Bora (5)
Típus: Kiegészítő
Leírás: A folyó menti birtok híres bora, melyet sorozatos áldásokkal tettek különlegessé. Egy-egy apró, könnyen cipelhető hordóban palackozták (át is lehet tölteni kulacsba). Jót tesz a testnek, s jó a léleknek. Elfogyasztva megtisztítja az embert a bútól, bánattól, fájdalomtól, s a félelemtől, legyen az természetes vagy mágikus eredetű. Elfogyasztását követően hatása még tíz körig kitart. Öt nagy adag bor van a hordóban.
Félelem-ellen
Típus: -
Kritérium: -
Leírás: Egy picinyke, áttetsző üvegcse, viasszal fedve, benne sárgás-szürkés, sűrűnek tűnő kortynyi folyadék.
Hatás: A bájital csakis mesélő által vezetett küldetés során használható, egyetlen alkalommal, olyan helyzetben, mikor a használója épp nagyon fél valamitől. A bájital elfogyasztása után a következő körben valamilyen előnyhöz jut a karakter (mint egy adrenalin-löket) például gyorsabb lesz, erősebb (szituációtól függően a mesélő dönti el a hatást).
Név: Oswald ékköve
Típus: Kiegészítő
Leírás: A kapott kardban található ékkő óvatos munkával máshova is áthelyezhető. A hatása egyszerű: büszkeséggel tölti el Oswaldot, így mozdulatai magabiztosabbak és pontosabbak lesznek. Egy támadása egy egyeztetés, illetve harc alatt, amiről máskor kocka döntene, így biztosan eltalálja az ellenfelét.
Nyersanyagok :
Név: Gyöngyvirág
Eladási ár: 50 váltó
Leírás: Apró, fehér virágú, igen szép növény, ami bizony nagyon gyakori is. Levelei laposak, így elég könnyű összekeverni a medvehagymával - ami végzetets tévedés is lehet, hiszen a kedvelt fűszernövénnyel ellentétben igen mérgező. Kedvelt dísznövény, így kis szerencsével egy egyszerű árusnál is fellelhető.
Fellelhetőség: Erdőkben, mezőkön
Név: Puskapor (1 erszénnyi)
Név: Réz
Név: Topáz
+ ezüstszirom, gránát, ektoplazma, fekete gyanta, ezüst