Passzívok
Személyes passzív: InspirációLeírás: Loreena eltökéltsége nem hagyja, hogy a félelem eltántorítsa céljától, ezért az ilyen effektek hatása rajta csökkentett, valamint a vele együtt harcoló szövetségeseire is kihat ez.
Személyes passzív: Outlander Leírás: Loreena oly' sokszor töltötte már be a külügyeket intéző követ szerepét Veronia minden részében, hogy hírneve már a legtöbb hivatalt elérte. Ez magával vonja, hogy diplomáciai kapcsolatokban előnyt élvez és a különböző fajok vezetőségei politikai védelmet nyújtanak számára náluk tartózkodása idejére.
Név:
Egy kis szívesség...Típus: Passzív
Leírás: Simon von Neulander igencsak meghatódott a tényen, hogy mégis mennyien meglátogattátok a fontos alkalom okán, s így bizony megjegyezte az összes megjelent karakter nevét, arcát. Ez magában nem jelentene semmit persze, ám mindenkinek szeretné egy kis szívességgel megköszönni a dolgot... Esetleg lopnál egy vámpír területen, s elkapnak? Simon got your back bro... Talán segítségre lenne szükséged egy jó diplomata képében? Worry not, Simon's gonna take care of that. Szarban vagy és kevés a pénzed? Worry not fam, Simisoma is there for you. Amennyiben valamilyen vámpírt érintő helyzetbe kerül a karakter, s úgy dönt, hivatkozna az úr nevére, bármikor megteheti azt, ám persze a dolog kimenetele ismeretlen. Talán csak megmenekül, talán kap egy extra kis tárgyat, pénzt, Tp-t jutalomnak... Ki tudja. A lényeg az, hogy csakis egyszer lőhető el, egy Neulander is csak egy bizonyos mértékben hálás, nem?
Kaszton kívüli képességek
Név:
NémetÁr: - (kezdéskor mindenki megkapja)
Leírás: Veronia kontinensén a legelterjedtebb nyelv, eredetileg az emberek hozták ide. Bár nagyon hasonlít az eredeti, Földi némethez, valójában sokkal jobban keveredett a svéddel és norvéggal. Minden játékos karakter kezdéskor tudja beszélni.
Név:
AngolÁr: 1000 váltó, a Tündék és Sötét Tündék kezdéskor megkapják.
Leírás: A tündék nyelve az angol, sok aspektusában a Földi óangol nyelvhez hasonlít. Elengedhetetlen azon nem-tünde karakterek számára, akik jobb kapcsolatot szeretnének a Tündékkel és a Sötét Tündékkel ápolni. Az előbbi fajok egy tagja taníthatja meg a játékost a nyelvre.
Név:
Írni és olvasni tudásÁr: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.
Név:
LovaglásÁr: 1000 váltó
Leírás: A karakter megtanul kiválóan lovagolni, a lovakról gondoskodni és csatában használni őket.
Név:
Pusztakezes HarcÁr: 1000 váltó
Leírás: Bár a harc hevében egy-két jó mozdulat ösztönösen is sikerül a játékosnak, természetesen egyik karakter sem profi boxoló vagy hivatásos pankrátor. A jó, tudatos fegyvertelen közelharchoz jó sok gyakorlás, na meg egy szakértő mester szükséges. Ezen képzettséget bármely nagy rangú katonai személy megtaníthatja a játékosnak, s ismeretével az kiválóan fog boldogulni fegyverek nélkül is, már amennyire a karaktere testfelépítése ezt engedi.
Tanár: Lady Brigitte Shadowthorn
Név:
Sekély álom Ár: 500 váltó
Szószám a tanulásról: 500 szó (az eddigi játékaim hozadéka)
Leírás: A karakter álma könnyed, nyúl módra alussza át az éjszakát, s ennek köszönhetően könnyebben felébred valamilyen közeledő veszély zajára, ami egy kifejezetten hasznos képesség lehet, ha az ember a szabadban tölti az éjszakát.
Faji képességek
Név:
Wanderer's Path / A vándor útjaTípus: Faji passzív
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A tünde képessé válik könnyedén mozogni a fák ágai között, valamint az egyik fáról a másikra ugrás sem okoz gondot ezentúl neki. Természetesen az ágnak el kell bírnia a tündét! Passzív.
Név:
Beast Tongue / ÁllatnyelvTípus: Faji passzív
Szint: 5.
Ár: 3000 váltó
Leírás: A tünde képessé válik megérteni az állatokat. Természetesen ez nem konkrét társalgás, inkább szándékok, érzelmek kifejezése. Ugyanígy a tünde is képessé válik hasonlókat üzenni az adott állatnak. Passzív.
Név:
Treeshaping / FaalakításSzint: 7.
Ár: 4000 váltó
Leírás: A tünde hozzáér egy fához, majd megközelítőleg egy óra folyamatos koncentráció segítségével képes azt kedve szerint átalakítani formailag. Nem vesz el sok varázserőt, mivel lassú folyamat.
Név:
Vital Sense / ÉletészlelésSzint: 10.
Ár: 5000 váltó
Leírás: Ameddig a tünde bőre érintkezik a földdel, képes lesz maga körül tizenöt méter átmérőjű körben minden élőlény érzékelésére. Nem tud pontos dolgokat meghatározni róluk, csupán a méretüket. Passzív.
Vadász képességek
Név:
Mesterképzettség: ÍjÁr: 2000 váltó
Leírás: A játékos mesteri szinten képes lesz bármilyen íjjal bánni. Az így képzett karakter pontossága, tűzsebessége és lőtávja javul. Séta közben is képesek lesznek postosan lőni. Az ilyen karakterek használhatják a Vakítás képességet.
Név:
VakításSzükséges: Íj, Dobófegyver
Leírás: A képesség használója egy rendkívül pontos képességgel képes ellenfelének szemébe egy jól irányzott nyilat juttatni. (Játékos elleni harcban nem használható!)
Név:
Enchanted arrow / Megbűvölt nyílSzint: 1.
Ár: A Vadászok kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó
Leírás: A vadász a tünde íjakra jellemző egyedi mágiával erősíti fel a következő nyilát, ami így nagyobb sebzést, és az íj mágiájából fakadó többletkárokat okoz.
Név:
Flare / JelzőfénySzint: 1.
Ár: 700 váltó
Leírás: A vadász egy fénylő nyilat lő a magasba, melyet mindenki messziről láthat, na meg megvilágítja a földet maga alatt, így látásviszony-javításra is jó. Földet érés után egy percig még világít.
Név:
Spray shoot / SzórólövésSzint: 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: A vadász több nyilat is maga elé lő gyors egymásutánban, így több célpontot is eltalálhat. Természetesen nem pontos, sőt...
Név:
Accuracy / PontosságSzint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A vadász lényegesen javítja a célzókészségeit, de ezzel sebességéből veszít. Képességekre is hat. Addig tart, amíg a vadász akarja, viszont egyedül a sebességvesztés miatt nem ajánlatos sokáig tartani.
Név:
BlowSzint: 3.
Ár: 2000
Leírás: A lovag ütése vagy rúgása széllökést indít el, mintha a mozdulat meghosszabbítása lenne. Kezdő szinten olyan erős, mintha eltalálta volna az ellenfelét, később az ereje a szinttel növekszik, távolsága eleinte 30 cm, ez a szinttel ugyancsak nő.
Név:
Lightning bolt / VillámcsapásSzint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A vadász mágiával az ellőt nyilat egy villámívvé alakítja, ami így jelentősen gyorsabban a célponthoz ér, és igen megrázó élményt nyújt az eltalált nehézpáncélos egységeknek. Főleg nekik.
Név:
WindforceSzint: 6.
Ár: 3500
Leírás: A lovag következő ütését vagy rúgását a bőre körül sűrűsödő széllökés követi, ami kétszeresére erősíti azt. Két percenként használható.
Név:
Fast as the windSzint: 4.
Ár: 2500
Leírás: A szél elem erejét felhasználva a lovag minden mozgása egy percre kétszer gyorsabb lesz. Öt percenként használható.
Név:
Fast as the wind – OverdriveSzint: 8.
Ár: -
Leírás: A Fast as the Wind felfejlesztett verziója. A lovag teljesen magába fogadja a szél erejét így mozgása 5 másodpercre ötször gyorsabb lesz. A képesség még öt másodpercig maximum fenntartható, ám minden túllépett másodperc megterheli a testet és a képesség lejárta után egy percnyi nagyon nehézkes, 1/5 sebességű mozgást eredményez. Fél naponta egy Overdrive használható.
Név:
Windforce – OverdriveSzint: 8.
Ár: -
Leírás: A Windforce felfejlesztett verziója. A lovag végtagjai körül sűrűsödő szél viharos erejű lesz így alap ütési erejének ötszörösével képes támadni. Összesen kétszer használható valamelyik szabadon választott végtagon, azonban még kétszer megismételhető ám ez rendkívül megterheli a testet így az érintett végtag egy percre lebénul. Fél naponta egy Overdrive használható.
Név:
BalanceSzint: 4.
Ár: 2500
Leírás: A levegő elem segítségével a lovag a fizika törvényeinek ellentmondóan nagyot képes ugrani, ugrás közben pedig ütéseket és rúgásokat bevinni az ellenfelének. Az ugrás magassága szinttel nő, közben pedig egyre bonyolultabb szaltók és pörgések végrehajtása is lehetségessé válik. Kezdő magasság: 2 méter. (Példa: ezen képesség használatával meg tudja azt csinálni, hogy hogy ugrik egy hátraszaltót, és közben előre arcon rúgja az ellenfelét.)
Név:
WhirlwindSzint: 4.
Ár: 2500
Leírás: Hasonló a lovag Blow képességéhez. Egy lendületes kézmozdulatot téve képes egy körben kisebb szelet gerjeszteni maga körül. Ahhoz nem elég erős, hogy bármit fellköjön, ahhoz viszont pont elég, hogy felkavarja a port, homokot vagy akár az avart. Az időtartam szinttel nő, és később egy ideig (10 másodperc) képes is lesz megtartani maga körül a por/homok/avarfelhőt.
Név:
Tracking arrow / Követő nyílSzint: 5.
Ár: 3000 váltó
Leírás: Egy mágiával átitatott nyilat lő ki a vadász, ami nem véti el célpontját, bármi történjék is. Természetesen a találat célba fog érni, de nagy eséllyel nem oda ér célba, ahová tervezi a vadász a lövést, ha túl sok akadályozó tényező lép fel a nyílvessző repülése közben.
Név:
FlurrySzint: 5.
Ár: 3000
Leírás: Szükséges hozzá a Balance képesség megléte. Az ugrásból leérve becsapódáskor a lovag körül szélörvény keletkezik, ami hátralöki az egy méteren belül tartózkodó ellenfeleket (és szövegségeseket is) és kisebb tárgyakat.
Név:
Snaring arrow / Lekötő nyílSzint: 6.
Ár: 3500 váltó
Leírás: Szintén egy mágikus nyíl, ami az eltalál célpontot immobilizálja úgy húsz másodpercre, zölden izzó mágikus indák képében.
Név:
Penetration arrow / Átütő nyílSzint: 8.
Ár: 4500 váltó
Leírás: Mágikus nyíl, ami az emberi Íjász képességéhez hasonló. Szinte minden páncélt átüt.
Név:
Arrow of Tranquility / A nyugalom nyilaSzint: 9.
Ár: 5000 váltó
Leírás: A változatosság kedvéért még egy mágikus nyíl, ami háromszorosára növeli a mágiák előkészítési idejét, és a harci- illetve életkedvét is csökkenti az ellensélnek öt egész percig, vagyis a segítő hatású varázslatokat erre az időre hatástalanítja.
Név:
Elemental storm / ElemviharSzint: 10.
Ár: 6000 váltó
Leírás: A vadász minden nyila megkapja az Enchanted Arrow egy fejlesztett változatát, mely az alapképesség erejét kétszeresére növeli. A vadász minden lövés előtt eldöntheti, hogy tűz, jég, szél, villám, víz vagy föld elemet kapjon a lövedéke. A hatás tíz percig tart.
Elemi Druida képességek
Név:
Elemental Bond / Elemi kötés - SzélSzint: 1. druida (6)
Ár: A Druidák kezdéskor megkapják ingyen, 1000 váltó
Leírás: A druida karakteralkotás alkalmával kiválaszt egy elemet (Föld, Tűz, Viz, Szél, Jég, Villám) ami majd más képességeinél az azokban megjelölt elem helyét fogja betölteni. Ez a képesség passzív része. Az aktívval pedig képes a druida a válaszott eleméből képes fél köbméternyit létrehozni egyszerre a botja végénél.
Név:
SwarmSzint: 1. druida (6)
Ár: 1000
Leírás: Loreena körül állandósult pillangó kísérete, akiknek bizonyos mértékben képes parancsokat is adni. Sebezni nem képesek, ellenben tökéletesen alkalmasak az ellenfél megzavarására, figyelemelterelésre.
Név:
Winged spySzint: 2. druida (7)
Ár: 1500
Leírás: Loreena képes egyetlen lepkét megbízni egy konkrét feladattal, legyen az követés, megfigyelés és kihallgatás is. Ameddig nem zavarják meg a koncentrációban (de max 20 percen át), képes látni és hallani amit az a bizonyos utasított pillangó hall. Ha megzavarják a koncentrációban, előbb elfárad, később a Beast tounge képesség használatával akkor is ki tud nyerni a lepkéből némi információt, amennyiben az visszatér hozzá, de messze nem annyit és nem olyan pontosat.
Név:
Elemental Shape / ElemformázásSzint: 3.
Ár: 2000 Váltó
Leírás: A druida képes lesz tíz méter sugarú körben szabadon mozgatni és formálni a választott elemét. Levegő esetén nem vonhatja azt ki élőlények tüdejéből, azt megakadályozza az adott élőlény gyenge mágikus mezője. A megmozgatott anyag tömege nem haladhatja meg a 200 kilogrammot.
Név:
TornadoSzint: 4 druida (9)
Ár: 2500
Leírás: Loreena lába körül apró forgószél jelenik meg, ami képes őt nagyjából 30 cm-el a föld fölé emelni, és képes így mozogni, anélkül, hogy leérne a lába a talajra. Ha valahonnan leugrik, képes az esését tompítani ezzel a képességgel és megállni a föld felett az említett magassággal. Maximum egy percig képes fenntartani.
Név:
Tornado - advancedSzint: 5 druida (10)
Ár: 3000
Leírás: Az előző kisebb tornádó továbbfejlesztett változata. Ugyanúgy kis forgószél jelenik meg Loreena bokája körül, ám ez felkúszik egészen a csípőjéig, és képes őt a magasba emelni - maximum 10 méter magasban. Ezzel a forgószéllel nem képes mozogni, csupán vertikális irányba.
Név:
WindbubbleSzint: 5 druida (10)
Ár: 3000
Leírás: A korábban pályázott "I am the storm" képesség előfutára, Loreena körül egy kavargó levegőből álló mágikus buborék jelenik meg, ami képes eltéríteni a felé repülő dolgokat, távolsági fegyvereket és varázslatokat egyaránt. Közelharci fegyverrel át lehet vágni rajta, bár erőt kell belevinni, némileg megakasztja a lendületet. Maximum 10 másodpercig képes fenntartani, vele egütt mozog. Kilőni íjjal ki tud belőle, de más varázslatot nem tud használni csak ha megszünteti előtte. Közvetlenül át tud alakulni az "I am the storm" képesség alakjába - ekkor már azok a szabályok lesznek rá érvényesek.
Név:
AirmoryÁr: 3000. váltó
Szint: 5. (druida)
Leírás: Loreena képes széllel-bélelni üres páncélokat és ruhákat, 5 szint*1 db-ot. Az így készült szolga csupán olyan mint egy marionett-bábu, amit a tünde képes 3 percig fenntartani (vagy ameddig az ellenfele el nem pusztítja) és akarata szerint mozgatni. A bábu nem képes sem fegyvert fogni, sem varázsolni, ellenállása pedig csak annyira erős, mint amennyire a páncél, amibe belebújt. 6 óránként 1x.
Név:
Second Bond / Második KötésSzint: 5.
Ár: 3000 Váltó
Leírás: A druida kiválaszthat egy másik elemet is, amit később képességeihez adhat. Az egyszerre megidézhető elem mennyisége három köbméternyire nő.
Név:
Whisper of Elements/ Elemek suttogása Szint: 5.
Ár: 3000 Váltó
Leírás: A druida képes lesz az elfek által használt elemekkel kommunikálni, s azoknak segítségével különböző információkhoz jutni.
Szél: A Druida képes hallani az akár 500 méterre folyó beszélgetést vagy hangot, hiszen a szél elfújja füléig azt. Ismernie kell a hang helyét ahhoz, hogy hallhassa. Csakis szabadban működik.
Villám: A druida képes lesz egy vihar során becsapó villám becsapási útját követni, s megszemlélni a területet, ahova az becsapott. Bármilyen távolságba működik, ameddig a villám látható az égen.
- Még nem aktivált képességek:
Név: Lightning of will
Szint: 5 druida (10)
Ár:4500
Leírás: Loreena két tenyere között apró villámok kezdenek el cikázni, majd amikor eléggé feltöltődött (5 másodperc), akkor tenyerét az ellenfél felé irányítva kilő egy zöld villámcsapást. Ehhez le kell tennie az íját, és egyetlen villám leszívja az összes varázserejét (ha előtte már használt szél-varázslatokat nagy eséllyel el is ájul ezután, bár ennek valószínűsége szintenként csökken).
Név: Lightning whip
Szint: 6 druida (11)
Ár: 4500
Leírás: Az előző képességben létrehozott villámot nem kell feltétlenül ellője, hanem meg tudja fogni a végén, és úgy használni, mint valami ostort. Közepes égési sérüléseket okoz ha élő húshoz ér, a fémre átterjedhet a töltés, de akkor az ostor is veszít az erejéből. Minimálisan rombolja a szilárd anyagokat is. 15 másodpercig tartható fent.
Reference:
https://www.youtube.com/watch?v=soKDyDjc3KQ - nézzétek az elf nőt benne.
Név: I am the storm
Szint: 6 druida (11)
Ár: 5500
Leírás: Loreena körül először kisebb, majd egyre erősödő forgószél keletkezik, ami végül egy gömbbe zár össze (7 másodperc). Ez a szél elég erős (orkán erejű )ahhogy hogy tárgyakat lökjön hátrébb, vagy akár emeljen fel, és magától elfelé taszítsa a társakat és ellenségeket egyaránt. Komoly fizikai erővel ellen lehet tartani, a mágia pedig - ha nem fizikai manifesztáció - gond nélkül áthatol a "szélpajzson". Miután teljesen bezárult a gömb véletlen-szerűen kisebb villámok csapnak ki belőle, viszonylag gyakran de nem egyszerre, ezeket Lory nem tudja irányítani. Ez a telejsen feltöltött állapot maximum harminc másodpercig tartható fent, ez után a tünde összeesik és nagyjából fél napig marad kimerült. A varázslat megidézéséhez komoly érzelmi töltöttség szükséges, de ennek természetes lehet változatos (nagyon erős harag, kétségbeesés, félelem, de az is ha valaki olyan van életveszélyben aki tényleg nagyon közel áll hozzá).
Név: Egy az elemekkel (Levegő)
Szint: 10 druida (15)
Ár: 5500
Leírás: A karakter teljesen eggyé válik az általa speciálisan irányított elemmel, és rövid időre teljesen légneművé válik. Gyors lesz mint a szél, képes a repülésre, és a küldeje is megváltozik ennek megfelelően. Ekkor a felszerelését nem tudja magával vinni, de képes mágiahasználatra. Szint*1 másodpercen keresztül.